blank

„Fejsbuk“ i „Instagram“ uvode nova ograničenja

“Fejsbuk” i “Instagram” ce pooštriti ograničenja koja se odnose na podatke o tinejdžerima, kako firme ne bi mogle da ih koriste za usmeravanje oglasa ka toj populaciji, saopštila je matična kompanija platforme, “Meta”.

blank
Foto: Piksabej

 

Od februara oglašivači više neće moći da vide pol mladih korisnika ili vrstu njihovih postova, kao način usmeravanja oglasa na tu kategoriju, rekli su u kompaniji.

„Meta“ je, takođe, potvrdila da ce u martu biti uvedene nove kontrole koje ce tinejdžerima omogućiti da uđu u podešavanja obe aplikacije i izaberu da manje vide određene vrste reklama.

Kako je navedeno, zahvaljujući pojačanim ograničenjima, samo starost i lokacija korisnika ce se koristiti za prikazivanje reklama.

Mnogi aktivisti koji se bave bezbednošću na mreži kažu da platforme društvenih mreža moraju da učine više da kontrolišu vrste reklama koje se prikazuju mlađim korisnicima, rekavši da neprikladni oglasi mogu da izazovu isto toliko štete kao i uvredljivi sadržaji koje postavljaju drugi korisnici.

Kao deo našeg kontinuiranog rada na tome da naše aplikacije budu prikladne za uzrast tinejdžera, unosimo dalje izmene u njihova iskustva sa oglasima. Shvatamo da tinejdžeri nisu nužno osposobljeni kao odrasli da donose odluke o tome kako se njihovi onlajn podaci koriste za oglašavanje,“ objavila je „Meta“ na svom blogu, prenosi Gardijan.

Nova.rs

Imaš priču? Imaš vest? Budi i ti reporter!

Javi nam se!

Podelite vest sa prijateljima:

blank

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

blank
blank

Povezane vesti

Portal Subotičke.rs koristi kolačiće u cilju optimizacije funkcionalnosti i sadržaja sajta.
Korišćenjem portala prihvatate upotrebu kolačića.