MTS podigao cene usluga do 35% – korisnici ogorčeni! Šta možete da uradite?

Datum:

Korisnici MTS usluga suočavaju se s drastičnim povećanjem cena, koje su u nekim slučajevima porasle i do 35%.

Foto: Pexels from Pixabay

Ova promena je izazvala ogorčenje među korisnicima, što je rezultiralo velikim redovima ispred MTS poslovnica i brojnim pritužbama koje su pristigle na adresu operatera.

Pročitajte još...

- Advertisement -

Ako ste pogođeni ovim povećanjem, evo šta možete da uradite kako biste zaštitili svoja prava:

Podnošenje reklamacije – Šaljite prigovore MTS-u putem njihovog sajta ili na e-mail adresu info@telekom.rs.

Pozivanje na zakon – Prema Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o elektronskim komunikacijama, MTS je dužan da vam obavestenje o promenama cena dostavi pisanim putem, a ne samo SMS-om. Takođe, imate pravo da raskinete ugovor bez penala ukoliko niste pravilno obavešteni.

Zahtev za povratak na staru cenu – Ako niste dobili odgovarajuće obaveštenje, možete tražiti da vam se uslovi vrate na ranije dogovorene.

Raskid ugovora bez penala – Ukoliko niste bili obavešteni o povećanju cena, imate pravo da raskinete ugovor bez plaćanja dodatnih naknada.

U poslednjih nekoliko nedelja, broj žalbi i pritužbi korisnika MTS-a naglo je porastao, što je dovelo do gužvi u poslovnicama i velike nezadovoljstva među korisnicima. Ako se nalazite u istoj situaciji, ne čekajte, reagujte odmah!

Za dodatne informacije i pomoć, obratite se Regulatornoj agenciji za elektronske komunikacije (RATEL) i tržišnoj inspekciji.

5 KOMENTARI

  1. Nisu ispoštovali potpisani ugovora.Pitam sekako su mnogi da mi promene paket bez saglasnosti korisnika?A o poskupljenja to da nepricam jer je apsurd tako nesto Raskinuti sa njima svake usluge.Obmanuta sam kao dugogodišnji korisnik tako da ako ne vrate ugovorene tarife raskid i bez ikakvih penala i dodatnih troškova,U prevodu Velika prevara i nesavetujem nikom vise da sa njima saradnike,

  2. Žalila sam se. Njihov odgovor je bio da je obavestenje o poskupljenju , koje stupa na snagu 09.01.2025.,poslato, kao sms poruka, u decembru zajedno sa racunom za novembar mesec. I jos kazu da u ugovoru stoji da smo saglasni ako dodje do nekih promena.

  3. Bez ikakvog obavestenja prebacili u drugu tarifu sa 2300 otislo na 2850 zvala virtuelni operater kada cuje o cemu se radi puste muziku koja satima zvoni ,otisla u poslovnici ladno me otkacila to je neko poskupljenje ok a pitam sta ja placam rece mi obavesteni ste iako nisam obuce se i kaze zurim na dorucak poslovnica Odzaci.Sramota korisnik sam od početka Jos kada se u redovima stajalo za karticu tj broj …

  4. Neznam sta se toliko bojite kada vam olosi iz mtsa prete sudom na te karte ihraju uvek ja i moj brat smo raskinuli ugovore 9meseci pre isteka u mts.u i neka nas slobodno daju na sud oni prvi nisu ispostovali ugovor promenili su nam pakete koji su duplo skuplji tako da smo sa punim pravom raskinuli ugovor sta reci sem raskidaj te ugovore sa tim lopovima postali su drsko pohlepni i nece stati dokle god ima onih koji se boje reci sud i sud je za ljude a ne za stoku razmislite svi dobro dali ste ovce za sisanje ili korisnici usluga mts bas sve smatra korisnike ovcama zato se tako i ponasaju vraca se harac ovog puto od mts.a nebojte se suda jer je mts prekrsio ugovor a ne vi i niko ne moze vama iza leda da menja pakete i dize cenu kako mu se prohte

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!

Podelite na:

Pratite nas:

Najčitanije

Možda Vas zanima i ovo
Povezano

Pratite studentski protest – UŽIVO

Danas se u Subotici održava veliki studentski protest. Sve...

Veliki protest u Subotici već počeo! (VIDEO)

https://youtu.be/wfaojTysZm4?si=DsMCJjYxjdlMEyFa Iako je veliki protest u Subotici zakazan za 17....

Subotica obeležava Svetski dan secesije uz bioskop na otvorenom u Sinagoga parku

Možda je rano, ali sa nestrpljenjem očekujemo neke događaje...