blank

Top-lista stranačkih nadrealista

blank

Kada se predizborna kampanja zahuktava, u njen medijski kotao se trpa sve do čega se dođe, pa i vest o svečanom otvaranju bankomata

Branko M. Žujović

Saopštenje Gradske kuće, objavljeno pre tri dana, da je njen predstavnik, u gradonačelnikovo ime, u Hajdukovu svečano otvorio bankomat, izgledalo je na prvi pogled kao sekvenca iz nesnimljene epizode “Top-liste nadrealista”. Za bankomat je doslovno rečeno da je veoma značajan korak u podizanju nivoa kvaliteta života u ovom delu našeg grada.

Značaj podizanja gotovine u srpskoj ekonomiji, dakle i politici, ne treba potceniti.

Ovde svi vole da podižu keš. Razlika je što neko novac zaista podiže sa bankomata, plaćajući kamate i troškove održavanja računa, a neko se snađe drugačije.

Na žalost, ovo nije bio skeč. Bila je to groteska. Pad javnog života u još jednu medijsku rupu u koju su se samourušili i neki ovdašnji mediji.

Kada se predizborna kampanja zahuktava, u njen medijski kotao se trpa sve do čega se dođe.

Nije ovde reč o tome da bankomat nije potreban meštanima Hajdukova. Naprotiv. Činjenica da je gradonačelnik saslušao i uvažio njihovu potrebu je za svako poštovanje. Reč je o meri. O dobrom ukusu. O tome da puštanje bankomata u rad, za razliku od obaveštenja o obnovljenoj stomatološkoj ordinaciji u istom selu, nije vest.

Ne mora nužno baš sve da bude oglašeno zvonima i pripisano u zaslugu. Neke stvari, naprosto, treba ostaviti da se podrazumevaju. Da mirno poteku stihijom normalnog života, bez besmislene koketerije sa sprdnjom.

U normalnim okolnostima, banka čiji je bankomat oglasila bi se, eventualno, saopštenjem ili bi svojim korisnicima u Hajdukovu poslala SMS obaveštenja. Tu bi stvar počela i okončala se. Za bankomat je celo selo ionako saznalo pola sata nakon što je montiran, a obližnja sela do sat vremena kasnije.

Sve ostalo je dnevnopolitička poza, subotički prilog istoriji komedije političkog sistema Srbije u prvoj polovini 21. veka.

Nije ovaj informativno-politički kič i pozeraj baš od juče.

Mnogi se sećaju kako je jedan od bivših gradonačelnika u svoje vreme, otprilike nedeljno jednom, serijski otvarao renovirane ogranke nekadašnjih subotičkih apoteka, kao da je za fabričkom trakom. Naša stvarnost oročena je izborima, a hronična kampanja je dijagnoza društva.

Zar je Subotici zaista mesto među gradovima u kojima su proteklih godina, pa i pre toga, svečano otvrane ćuprije dužine dva metra, kontejneri, klupe u parku, kabine lifta, nova vrata na stambenoj zgradi, semafori, čak i rupe za semafore, grobljanske staze i toaleti?

Naravno da nije.

Neko u Gradskoj kući nadležnima ipak treba da ukaže na granicu dobrog ukusa. Medijima koji su preuzeli i objavili ovu “vest” niko ne može da pomogne.

Foto: Piksabej

Imaš priču? Imaš vest? Budi i ti reporter!

Javi nam se!

Podelite vest sa prijateljima:

blank

Comments are closed.

blank
blank

Povezane vesti

blank

Prvak medijske scene

Zašto funkcioner svoju poziciju upotrebljava za vlastitu promociju ili je takav manir, zapravo, nova stropoštana normalnost društva, na koju ćemo morati da se naviknemo zato

Detaljnije »
blank

Aman, dokle?

O krađi na vagama u subotičkom supermarketu najpre je bila obaveštena inspekcija. Osoba koja se obratila tržišnoj inspekciji kaže da inspektor nije želeo da reaguje,

Detaljnije »
blank

Admirali autobuske flote

Promocija “novonabavljenog” autobusa je logičan epilog svečanog puštanja u rad bankomata. Ostaje samo da autobus nazovemo po Njemu i da ga provezemo ispod mlazeva vode

Detaljnije »

Portal Subotičke.rs koristi kolačiće u cilju optimizacije funkcionalnosti i sadržaja sajta.
Korišćenjem portala prihvatate upotrebu kolačića.