“Usled epidemije virusa kovid 19 uručenje računa u Subotici se obavlja uz dodatne napore poštara i ostalih zaposlenih kako bi se završilo u zakonom predviđenom roku”, tvrdi JP “Pošta Srbije”
Javno preduzeće “Pošta Srbije” danas je odgovorilo našoj redakciji na pitanje o teškoćama prilikom isporuke računa građanima. Odgovor ovog javnog preduzeća objavljujemo u celosti:
“Uručenje računa velikih korisnika obavlja se sukcesivno, u skladu sa vremenom prispeća računa u poštu, koje zavisi od datuma predaje od strane korisnika, uz poštovanje definisanih rokova uručenja. Usled epidemije virusa kovid 19, uručenje računa u Subotici se obavlja uz dodatne napore poštara i ostalih zaposlenih kako bi se završilo u zakonom predviđenom roku.
Za sve velike korisnike, pružaoce komunalnih, telekomunikacionih i drugih usluga, potpuno su uručeni računi u skladu sa rokovima uručenja, sukcesivno kako su pristizali na uručenje, a zaključno sa sredom, 25. novembrom.
Manji deo računa JKP Vodovod i kanalizacija je uručen zaključno sa 26. novembrom, te obaveštavamo korisnike da se obrate najbližoj pošti u Subotica, kako bi ostvarili svoja potrošačka prava.
Isto se odnosi i na račune kablovskog distributera Pošta net, koji su pristigli posle 20. novembra, s tim da napominjemo da korisnici usluga Pošta Neta mogu da plate račun i bez ispostavljanja računa na kućnu adresu, jer su iznosi mesečne naknade jednoobrazni i nisu se menjali mesecima.
Javno preduzeće „Pošta Srbije” obaveštava korisnike da, ukoliko imaju pitanje, komentar, ili prigovor, isti podnesu ovom preduzeću, kako bi bili blagovremeno razmotreni, a korisnici dobili povratnu informaciju. U cilju unapređenja usluge i održavanja visokog stepena zadovoljstva korisnika na raspolaganju su sledeći kanali komunikacije:
• kontakt centar Pošte Srbije: 0700-100-300 (besplatan za korisnike fiksne
mreže „Telekom Srbije” a.d.), i 011/3607-788
• najbliža pošta, gde mogu popuniti odgovarajući obrazac,
• adresa: Javno preduzeće „Pošta Srbije”, Beograd, Takovska 2, Beograd, na koju
mogu uputiti svoje pismo;
• kontakt forma na internet stranici Pošte Srbije: www.posta.rs u delu aplikacije Kontakti/Postavite pitanje”, navedeno je u odgovoru Pošte Srbije.