blank

Kontakt centar inspekcija Srbije za četiri godine primio više od 50.000 predstavki

Кontakt centar inspekcija Srbije, koji je počeo da radi u martu 2020. godine u cilju suzbijanja sive ekonomije, unapređenja poslovnog okruženja i nastavka reforme inspekcijskog nadzora, primio je više od 50.000 predstavki građana i privrednih subjekata, saopštilo je danas Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave.

blank
Foto: Petr Macháček on Unsplash

Od ukupnog broja primljenih predstavki 32 odsto je upućeno poreskoj, a 10 odsto tržišnoj inspekciji.

Najveći broj korisnika Кontakt centra prijavu problema inspekcijskim organima poslao je putem imejla ili popunjavanjem veb forme na adresi inspektor.gov.rs, dok je 33 odsto zahteva upućeno telefonom na broj Кontakt centra 011-635-03-22.

Putem glasovnih poruka primljeno je 21 odsto predstavki, dok je tri odsto prijava problema stiglo preko četbota IVA koji je dostupan na sajtu Кoordinacione komisije za inspekcijski nadzor.

Osnivanje Кontakt centra imalo je za cilj formiranje jedinstvenog mesta gde će građani i privredni subjekti moći da prijavljuju sivu ekonomiju, neregistrovane subjekte i nelojalnu konkurenciju, kao i nepravilnosti u radu inspektora i pritužbe na njihov rad, navodi se u saopštenju.

Izvor: Beta, N1

Imaš priču? Imaš vest? Budi i ti reporter!

Javi nam se!

Podelite vest sa prijateljima:

blank

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

blank
blank

Povezane vesti

Portal Subotičke.rs koristi kolačiće u cilju optimizacije funkcionalnosti i sadržaja sajta.
Korišćenjem portala prihvatate upotrebu kolačića.