Mirjana Damjanović iz tržišne inspekcije objasnila je za Blic kada možemo da reklamiramo neki proizvod. Ona je otkrila da li je trgovac dužan da odgovori na reklamaciju i u kom roku, ali i kako postupiti kada je jedna cena na rafu, a druga na kasi.
Neretke su situacije da kada nešto kupujemo na rafu stoji jedna cena, a na kasi nam naplate potpuno drugu. Damjanovićeva kaže da je za to nadležna tržišna inspekcija i da su tada trgovci u prekršaju.
„Trgovac je dužan da vam proda po ponuđenoj ceni koja piše na rafu. Vi ste prihvatili ponudu njegovu tada kada ste videli tu cenu na rafu“, ističe.
Objašnjava da u situaciji kada se cena na kasi razlikuje, potrebno je da pozovemo nekog rukovodioca i zatražimo da kupimo po ponuđenoj ceni sa rafa.
„On je dužan da vam proda po toj ceni i za to je propisan prekršaj ako to ne učini“, zaključuje Damjanovićeva.
Opširnije pročitajte ovde.