blank

Vodič za kupce: Šta ako je na rafu jedna cena, a na kasi druga?

Mirjana Damjanović iz tržišne inspekcije objasnila je za Blic kada možemo da reklamiramo neki proizvod. Ona je otkrila da li je trgovac dužan da odgovori na reklamaciju i u kom roku, ali i kako postupiti kada je jedna cena na rafu, a druga na kasi.

blank
Foto: Piksabej

Neretke su situacije da kada nešto kupujemo na rafu stoji jedna cena, a na kasi nam naplate potpuno drugu. Damjanovićeva kaže da je za to nadležna tržišna inspekcija i da su tada trgovci u prekršaju.

„Trgovac je dužan da vam proda po ponuđenoj ceni koja piše na rafu. Vi ste prihvatili ponudu njegovu tada kada ste videli tu cenu na rafu“, ističe.

Objašnjava da u situaciji kada se cena na kasi razlikuje, potrebno je da pozovemo nekog rukovodioca i zatražimo da kupimo po ponuđenoj ceni sa rafa.

„On je dužan da vam proda po toj ceni i za to je propisan prekršaj ako to ne učini“, zaključuje Damjanovićeva.

Opširnije pročitajte ovde.

Nova.rs

Imaš priču? Imaš vest? Budi i ti reporter!

Javi nam se!

Podelite vest sa prijateljima:

blank

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

blank
blank

Povezane vesti

Portal Subotičke.rs koristi kolačiće u cilju optimizacije funkcionalnosti i sadržaja sajta.
Korišćenjem portala prihvatate upotrebu kolačića.