Kancelarija lokalnog ombudsman Grada Subotice saopštila je da joj se veći broj Subotičana obratio povodom opomena koje su dobili od Javnog vodoprivrednog preduzeća „Vode Vojvodine” Novi Sad, jer nisu bili u mogućnosti da stupe u kontakt sa ovim preduzećem, u vezi sa naknadom za odvodnjavanje od fizičkih lica.
„Naša Kancelarija obratila se Javnom vodoprivrednom preduzeću ’Vode Vojvodine’ sa molbom da izađu u susret, kako našim sugrađanima, tako i građanima koji su u njihovoj nadležnosti, te uspostave neke dodatne kontakt linije, kao i eventualno mejl adrese, radi što boljeg ostvarivanja prava građana, kako bi mogli blagovremeno da im se obrate vezano za ovu problematiku”, navedeno je u saopštenju lokalnog ombudsmana.
Kako su naveli, Javno vodoprivredno preduzeće „Vode Vojvodine” se izvinilo građanima, te je, nakon otklanjanja tehničkih problema, otvorena kontakt-linija 021/4881-527, a u funkciji su i dve imejl adrese [email protected] i [email protected], kako bi lakše komunicirali sa korisnicima.
Kancelarija lokalnog ombudsmana napomenula je da stoji na raspolaganju svim građanima u slučaju daljih eventualnih pitanja vezanih za ovu problematiku, kako u prostorijama Kancelarije na Trgu slobode 1, tako i u mesnim zajednicama u terminima kada se vrši prijem građana.