blank

Otvorena telefonska linija i imejl adrese „Voda Vojvodine” za žalbe zbog opomena

blank

Kancelarija lokalnog ombudsman Grada Subotice saopštila je da joj se veći broj Subotičana obratio povodom opomena koje su dobili od Javnog vodoprivrednog preduzeća „Vode Vojvodine” Novi Sad, jer nisu bili u mogućnosti da stupe u kontakt sa ovim preduzećem, u vezi sa naknadom za odvodnjavanje od fizičkih lica.

„Naša Kancelarija obratila se Javnom vodoprivrednom preduzeću ’Vode Vojvodine’ sa molbom da izađu u susret, kako našim sugrađanima, tako i građanima koji su u njihovoj nadležnosti, te uspostave neke dodatne kontakt linije, kao i eventualno mejl adrese, radi što boljeg ostvarivanja prava građana, kako bi mogli blagovremeno da im se obrate vezano za ovu problematiku”, navedeno je u saopštenju lokalnog ombudsmana.

Kako su naveli, Javno vodoprivredno preduzeće „Vode Vojvodine” se izvinilo građanima, te je, nakon otklanjanja tehničkih problema, otvorena kontakt-linija 021/4881-527, a u funkciji su i dve imejl adrese office@vodevojvodine.rs i korisnik@vodevojvodine.rs, kako bi lakše komunicirali sa korisnicima.

Kancelarija lokalnog ombudsmana napomenula je da stoji na raspolaganju svim građanima u slučaju daljih eventualnih pitanja vezanih za ovu problematiku, kako u prostorijama Kancelarije na Trgu slobode 1, tako i u mesnim zajednicama u terminima kada se vrši prijem građana.

Imaš priču? Imaš vest? Budi i ti reporter!

Javi nam se!

Podelite vest sa prijateljima:

blank

Comments are closed.

blank
blank

Povezane vesti

Portal Subotičke.rs koristi kolačiće u cilju optimizacije funkcionalnosti i sadržaja sajta.
Korišćenjem portala prihvatate upotrebu kolačića.