Telefonski centar „Linija podrške“ namenjen pružanju psihološke prve pomoći, informacija i psihološke podrške starijim osobama i osobama sa invaliditetom, kao i neformalnim negovateljima, počeo je danas sa radom u Crvenom krstu Subotica.
„Telefonski centar je deo projekta ’Jačanje otpornosti starijih osoba i osoba sa invaliditetom tokom kovida 19 i budućih kriza’ koji realizuje Crveni krst Srbije. U telefonskom centru rade edukovani stručni saradnici i volonteri iz ove oblasti, koji su prošli obuke iz prve psihološke pomoći, koju je realizovao Crveni krst Srbije”, naveli su iz subotičkog Crvenog krsta posredstvom svoje zvanične „Fejsbuk” stranice.
Svi stariji sugrađani mogu da pozovu telefonom „Liniju podrške“ na broj 024/621-104 svakog radnog dana od 9 do 13 časova i da potraže psihološku prvu pomoć i psihosocijalnu podršku, gde će im stručna lica iz Crvenog krsta to i pružiti.