Javno preduzeće „Pošta Srbije“ saopštilo je da je detektovan novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte, kojim se, kako je navedeno, građanima putem lažnih SMS poruka sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.
Oni su istakli da SMS poruka sadrži link ka stranici koja nije u vlasništvu ovog preduzeća, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.
„Ovim putem želimo da skrenemo pažnju građanima Srbije da JP ’Pošta Srbije’ nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih”, navedeno je u saopštenju.
Kontakt-centar Pošte Srbije, čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova svim građanima Srbije, u cilju edukacije i pomoći ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, naveli su iz ove ustanove.
„Građanima savetujemo da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke. Ceo slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom CERT-u Republike Srbije”, zaključeno je u saopštenju.