Nakon nekoliko obraćanja čitalaca, koji su u prethodnom periodu dobili različito proknjižene iznose na zbirnom računu za usluge Vodovoda i kanalizacije, Čistoće i zelenila i Dimničara, redakcija portala Subotičke.rs obratila se Javnom komunalnom preduzeću “Vodovod i kanalizacija” molbom da našim čitaocima objasni uzrok neslaganja iznosa na pomenutim računima.
Iz Vodovoda su odgovorili da je veoma je važno da svi podaci budu pravilno navedeni prilikom popunjavanja naloga za plaćanje, kako ne bi dolazilo do “grešaka”, bez obzira na način plaćanja.
“Ukoliko korisnik usluga prilikom plaćanja na blagajni preduzeća kod sebe nema račun, potrebno je da saopšti službeniku čiji račun plaća i šta tačno plaća, da li sve komunalne usluge ili samo neku od njih i za koji tačno mesec.
Ukoliko, pak, korisnik plaća račun elektronski ili na šalterima pošte ili banke, a nema kod sebe račun i nije mu na raspolaganju poziv na broj, dovoljno je da na mesto poziva na broj upiše svoj potrošački broj, ali da u robrici “svrha plaćanja” navede uslugu koju želi da plati i za koji obračunski period”, navedeno je u saopštenju.
Iz ovog preduzeća ukazuju da zaista postoji mogućnost da uplata bude proknjižena drugačije od namere platioca, ako nalog za plaćanje nije precizno popunjen. U tom slučaju, korisnik treba da se obrati preduzeću sa zahtevom za preknjiženje.